Rahsia Warna Kegemaran Wanita

Menurut pengkaji, wanita dapat dinilai perwatakannya melalui warna kegemarannya. Di sini, disebut serba ringkas tentang wanita, warna dan tafsiran perwatakannya.

MERAH
Berani, emosional, tegas tamak, tahan melarat dan suka bersenang-senang.

BIRU
Setia pada pasangan, pandai menyimpan wang, kuat kemahuan, suka berterus-terang, jujur, cekap memberi maaf dan tegas.

HIJAU
Subur, suka kepada kebahagiaan, tidak suka bergaduh atau bertekak, patuh pada pegangan agama, suka berhias, teguh pendirian hingga kadang-kadang seakan kolot.

HITAM
Suka menyendiri, prihatin, kuat menghadapi dugaan hidup, tidak mudah dipengaruhi, kuat berfikir, setia pada pasangan, baik hati tetapi cepat tersinggung.

COKLAT
Kaya dengan sifat keibuan, suka merenadh diri, sopan santun, halus budi pekerti, hati mudah merasa was-was dan takut berbuat salah.

UNGU
Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak tetapi agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap.

KELABU
Suka merendah diri, tenang, suka mengalah, suka bekorban peranan cerdas dan bijak.

KUNING
Menyukai ilmu, gemar membaca, tekun, cerdas dan tabah menghadapi cabaran.

PUTIH
Bersih fikirannya (tidak banyak prasangka), berkata benar, jujur,rendah hati, sopan santun, ramah, kuat menerima ilmu, sentiasa tenteram hatinya, suka menolong dan hidup bertawakal.

About these ads

38 responses to “Rahsia Warna Kegemaran Wanita

  1. warna putih aja deeeeeeeeeeeeeee

  2. wrna oren x de kew

  3. pasal bercinta ni,aku x tau la sangat……..tapi memang betul warna kegemaran seseorang khususnya wanita dapat menunjukkan sifat wanita tersebut…-adnin

  4. ala…warna pink x de kew???harap2 lpas ni ade eak…;-)

  5. campur r mane2 warne yg dh ade 2 dpt r warne yg korg nk pstu pndai2 korg r tafsirkan….
    huhuhu…8-)

  6. aku suke oren…xde pun…

  7. Pingback: nazaliazme » Blog Archive » warna peribadi

  8. emmm… betul setuju.. warna memang dpt describe personality individu….

  9. ungu lgi best,,,,,

  10. ciri ciri warna ungu ada kat nurul…jadi betul la kan…

  11. kte ske warna biru…………..smelaa ngan yg tulis kt atas tu……..hehehehehehehehehe……………

  12. kami ske warne biru huhu..

  13. saye suke warne hijau…sejibik gan saye…jangan jeles….

    • sy pilih wrne pink coz ia menunjukkan kasih sayang, keberanian n kejujuran sesorg 2… wrne pink adalah 2 wrne iaitu putih n merah n asl wrne pink xde..

  14. ada sikit persamaan….tapi yg tak elok tu sukar kot nak ngaku…huhu…tapi saya suka…warna merah memang cun…jgn jelous…huhu

  15. alaaaaaaaaa..mana rahsia warna pink???

  16. apa hal pulak wrna pink takde???takde rahsia kh wrna 2?

  17. apa hl pulak warna pink xde?Xde rhsia kh wrna 2??????

  18. apahl wrna pink xde?xderahsia kh wrna 2?

  19. warne oren x de ke??

  20. Apa2 wrna pun xkesah..yg pntg kta thu cmne nk jg diri masing2..hee..tp ungu best jgak kan?huhu

  21. warna ink x de keeeeeeeee…x syok r gini

  22. warna pink x de ke…itu kan warna kegemaran nabi….

  23. Nape wrna pink xde?….hrp2 lps ni ade…

  24. saya ingin tahu cara menilai pasanggan yang masih sayang denggan kita atau dya hanya mahukan lain!!!

  25. wRna PinK Tak De kA?? i LikE cOLouR wHiTe ., bLuE ., rEd ., anD pInK..

  26. kalo wrne warni cm ane plak eekkzzz….hihihihihihi

  27. KALAU SUKA BANYAK WARNA MACAM MNA?

  28. pink mana??

  29. NAPE WARNA OREN X DE?INI X MUNGKIN!CEPAT BUAT SEKARANG!!!CEH GITU GURAU JELAH

  30. warna laen x dew ke?????

  31. yes…. ada kuning warna kesukaan sye

  32. ..He2..arna purple..kgemaran Que ada..

  33. aku minat wrne BIRU,,aqcari2..takdee..ok..fine..
    aq cari wrne oren..punn..takde…???~
    haishhh…~~

  34. i suka pink x ada pun hmmmmm

  35. oren takde ???!!!!!!!

  36. Betul la tuu, warna ungu mmng sifat saya ponnn !!!

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s