Sesuatu Yang Anda Tidak Perasan

Sesuatu yang anda tidak perasan atau tidak terfikir langsung….

1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia ini menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.

2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.

3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.

4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang, walaupun dia tidak menyukai anda.

5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.

6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.

7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.

8. Anda seorang yang istimewa dan unik.

9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.

10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah disebaliknya.

11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirlah semula; mungkin anda yang meminggirkan mereka.

12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat-laun anda akan memperolehinya.

13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci dan cela.

14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.

15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik.

About these ads

11 responses to “Sesuatu Yang Anda Tidak Perasan

  1. yeke…. de org egat kt kite sebelum dia tido. sape la org yg egat kt kite 2. tp resenya tkde org nk egat aku ni kot……huhuhuhu;'(

  2. luahkan perasaan?
    bagus tapi adakalanya akan melukai banyak hati
    hanya kerana hati kita yang satu tu jer..

  3. wohoho beri nice entry, haniey! ngeee.. sape yek igt kite sblm tido… huhu :p

  4. cakk…..hehehe..betul ker 2 ah…? tapi rasa2 nyerr betul kot….cz aku sdiri pernah mengalaminya,nak tau tak…sblm aku tido aku mesti teringat-ingat kat seseorang yg sgt2 la aku minat gilerr…smpi termimpi-mimpi….hehehe….

  5. xtau..btul la kut..tp rase cam xdak sape igt aku pn masa nk tdo..haha..

  6. Pingback: Sesuatu Yang Anda Tidak Perasan « Tentang Cinta (LOVE) « SUTERAPUTIH

  7. cinta itu aku punya…. har3….

  8. sudah tentu ada org ingat dan syg akan kita.. kedua ibu bapa kita dan juga adik beradik kita… ingatan kekasih hanya tambahan dlm list itu… jgn sekali-kali lupa ttg kasih dr keluarga kita…

  9. Love the qoute..

  10. x tau lak sblum ni….spe y ingat kt aq wehhhh?bek gtau cpat….

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s