Pertama Kali

Pertama kali aku melihatmu, aku takut untuk mendekatimu…

Pertama kali aku mendekatimu, aku takut untuk mengenalimu…

Pertama kali aku mengenalimu, aku takut untuk mencintaimu…

Dan kini… apabila aku mencintaimu, aku takut akan kehilanganmu….

4 responses to “Pertama Kali

  1. Pertemuan dan perpisahan, adat resam hidup bercinta..

    “Ehh..apasal ayat aku skema sangat ni?? haduhhh…”

  2. Gini pon boley jadik top post? :)

  3. assalamualaikum..
    tulah nak bercinta sangat
    kan dah takut kehilangan orang yang disayangi
    eheheheh
    ape2pun happy always,,,,,
    :D

  4. kalau ilang…bisa di ganti ngak…?

Tinggalkan Jawapan

