Bila Terasa Rindu ~ Dafi

Apa agaknya khabarmu di sana?
Di sini ku sedang dibelenggu rindu
Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh anehnya hidup berasingan

Hati terasa bagai tertinggal di situ
Meskipun tubuh dah jauh beribu batu
Sesaat seperti tahun lamanya
Semasa kau tiada
Apa yang terdaya…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Jauh sekali hidup di sini berbeza
Beribu kali lagi ku selesa di sana
Tak sabar menantikan detik kepulangan
Namun hingga itu
Apa yang termampu…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Terlintas di fikiran untuk meminggirkan saja
Semua pencarian di sini
Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari sukar mencabar

Untuk mendapatkan lebih banyak lirik lagu baru dan lama, sila klik Lirikami

Advertisements

22 responses to “Bila Terasa Rindu ~ Dafi

  1. gambar apa kat header tu eh?

  2. Dafi?

    Duffy duck aku kenal laa…hehehehehe

  3. saya suka lah lagu nie….?dafi bila nak….hmhhmmm…..?

  4. bila terasa rindu ku sebut namamu….md ariff…

  5. bila terasa rindu kesebut nama mu..
    kau saje yg tak tau aku merindui mu

  6. wat a nice song..i love it..=)

  7. i love u song

  8. dafi…..,em lagu nie best jglah…bila terasa rindu ku bsyang wajahnya

  9. cekOm.. hai dafi!cye nak g thu nier.. lgu nier,mmg best.. klo blh! ciptalh lgu lgi..

  10. lagu dafi ‘bila terasa rindu’ best la…
    bf tujukan lagu tu special utk i….

  11. lagu dafi tu best….
    tapi syg, suaranya x brp best…

  12. awak ni cute la dafi…saya suka tengok muka awak…cute….i love u!!!!!

  13. lagu’bila terasa rindu’ best n suara awak pun ok bila awak bawak lagu tersebut.. ape-ape pun buat yang terbaik k…. salam

  14. lagu metallica tak der ker

  15. lagu ni kena betul ngan aku yg bercinta jarak jauh ni~malaysia-japan..tiap2 hari berjumpa di talian jer..or sumtimes video call..isk sedey2..rindu tul dgn dia..tapi sumtimes best gak jauh2 ni..sgt2 terharu bila aku merajuk..dia pujuk camna tau?dlm tepon,dia main gitar sambil nyanyi tuk aku..isk isk..sambil pegang gagang tu..terharu jer rasa..then dia tanya?dah habis marah?aku jawab TAK!!tapi bertambah SAYANG..ahaks..

  16. nasib dia la dapat GF cam aku nih..kuat merajuk..

  17. liya_dila_narisya

    hai abg dafi….best la lgu ni. sy mnt la..smoga abg dafi sukses dlm krjaya abg erk..slmt ari rya..bye..i luv u, mmuuaah

  18. ble dgr lagu ni teringat kat ex-rumate mse kat matrix dlu..
    bab kitaowg wat lagu ni sbgai tema bilik asf296..
    huhu..

  19. hey, dafi i love this song btw i’m ur hot fans.. btw I LOVE YOU SOO MUCH !!

  20. Dafi r u alwayz read our text? f yes can u reply it for us? btw i love you ur face is soo cute n hndsome

  21. hahaha..lagu ne..untuk urang yang rindu kekasih..hahahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s