Jenis-jenis Couple

Awek cun + balak hensem
Ini couple rileks sahaja. Tiada menunjukkan public affection yang berlebihan. Olang lain pun sinang melihat meleka.
 
Awek cun + balak tak hensem
Kebanyakan awek yg cun mesti mendapat balak yang tidak hensem. Silapelhatikan balak itu, ada satu macam muka bangga sebab dia punya amoi cun. Kadang-kadang itu balak mesti pakai spec hitam mau kasik nampak sikit hensem. Boleh diperhatikan juga, itu balak suka buat lawak talak kelaka mau kasik tambat hati aweknya itu (tapi itu awek jalang ketawa, cuma senyum manis sahaja). Selalunya juga, balak itu mempunyai dompet yang tebal.
 
Awek tak cun + balak hensem
Lu boleh nampak itu awek mesti pegang kaw-kaw tangan balak dia yang hensem tamau kasik lepas. Wa pun tatau apa hat. Public affection yang terlampau2 juga akan dilakukan oleh itu awek tersebut terhadap balaknya. Boleh diperhatikan jua kadang2 itu balak hensem pun ada sikit segan sama itu awek punya tingkatlaku. Lepas itu aa, kalau ada amoi cun lalu tepi, ini awek tak cun mesti kasik jelingan maut terlhadap itu amoi cun. Selupa mau makan olang… Inseculity ploblem..
 
Awek tak cun + balak tak hensem
Ini couple talak sapa pedulik punya..no komen..
 
Group of girls + 1 guy
Selalunya berlaku di kedai makan.. Seolang lelaki di kelilingi kawan-kawan pelempuan nya. Sungguh selonok kalau dapat mendengar perbualan meleka. Lu akan pelasan, sambil meleka makan, itu lelaki mesti cakap paling banyak sambil buat lawak talak kelaka (tapi kawan2 pelempuannya mesti ketawa jugak)
 
Awek cun berpakaian seksi
Akan lamai olang melihat awek ini. Tetapi awek ini talak kisah sebab besar kemungkinan dia sulah biasa mendapat pandangan seperti itu. Awek seksi ini suka menunjukkan buah-buahan di dada nya, atau pusat nya di khalayak lamai kelana dia tau badan nya ada powah.. Seperti juga lu ada keleta cantik ka lumah besar ka jam balu ka mesti kasik olang tengok, so boleh pelasaan ada happy. ini awek pun sebegitu jua.
 
Awek tak cun berpakaian seksi
Hoiyoooo ini manyak keji punya polumpuan. Lu balang talak cantik kasik tutup mahh, jangan bikin olang lain saakit mataa. Ini spesis juga suka menipu dili sendili dengan mengatakan “I wear sexy and I feel good” ataupun “I have the right to wear anything I want”… Sememangnya meleka melasakan bahawa berpakaian seksi boleh menjadikan meleka jadi lagi lawa.. Wa tidak lasa begitu. Huduh akan tetap huduh. Tetapi jikalau huduh & sexy?? Tepuklah lu punya dada tanya selera ada lalu ka Tatau apa mau cakap lagi woo..

Sumber: Forwarded Email by Hasliza

36 responses to “Jenis-jenis Couple

  1. bf aku ncem…tapi aku besa2 ja…
    tapi kami msh kapel…
    org ncem xsemestinya nk gf cun,dorg pandang hati jgk tau..

    i love u B…!

    honey love u!!

    muah2…!

    thanks fo eberiting…

  2. awek tak cun balak hansem tu maknanya….awek tu banyak duit……takkan balak nak awek tak cun…mesti nak bendakan?…

  3. tapi apa apa hal… ketawa dulu… hahahahhahahahahahah

  4. ini olang manyak pandai o… suma dia cakap manyak butui o..

  5. tak kisah pun mana yang lebih n kurang…setiap manusia ada klebihan n kkurangan…..saya pun penah dkecewakan oleh lelaki yang boleh dkatakan nsem la…..dah bukan jodoh tpi pas putus saya jadi tak pikir sangat sal cinta2 ni…dulu pun saya bukan jenis suke jmpe2 n masa pun bnyak dgn study j….SEMOGA JODOH SAYA NANTI ORANG YANG DADAT MBIMBING SAYA D DUNIA &A AKHIRAT…

  6. no komen…jodoh pertemuan kan d tgn Allah…
    mn kira paras rupe r
    yg penting hti
    dlm Al Quran kan de sebut…lelaki bek utk pmpuan bek
    mcm tu jgak yg sebaliknya…
    tp…semacam ada yg jht…dpt lelaki punyer r baik…tu kalau tak bsyukur n tak ingat nak berubah….tak tau ler…..

  7. hahahahahah…kasi gelak la woi..gua kat sini dak kijang pelut ma

  8. lu kasi gua sakit kepala sakit loh!

  9. aku nk bercinta dgn illahi lah…senang cket…x mgira cntik atau pun x….

  10. hahaha…. lawak siot….
    tp bg aku, selagi ada kejujuran, hati baik, setia,sayang,cinta n rindu, rupa tue bukanlah satu benda yang penting sangat….
    sume orang akan bangga bile ade orang yang sayangkan dier gile2….
    rupe tue mcm satu advance la…tp bukan penting sangat pun….
    Tuhan pasti da tentukan orang yang paling baik utk kiter

  11. aku ade awek gak..tp dia cun..aku lak hensem..tp kiteorg relek je..hehehe..

  12. hakhakhakhakhak…………… klako glee! tp pe yg lu ckp smue btl.. huhu……… jodoh,ajal,maut,rezeki, semua d,tgn ILLAHI…. WLAW PE PN MST R CARI JODOH YG T’BAIK..

  13. setiap kejadian Allah e2 semuanya indah..jodoh hndsme ke tidak e2 semua Allah yang tentukan..bersyukurlah.

  14. gle lawak..mana punya apek yg bikin ini?aiyo sifu!
    manyak butui la apa lu cakap..

  15. biasanya awek lawa pakwe x hensem mesti awek tgok kebaikkanya atau duitnya.

  16. hahahahaa..klaka la tiap words dlm artikel neh..asek tegelak jek aku mmbacenyew..
    hurmm..kalo aku,bf aku 2 xla nk nsem sgt..tp aku suke n syg die sgt2..tataw nape.mukan sbb die ade wet ke x,sbb die ni owg sdrhana jekk.die lak kate muke aku ade market,ramai pminat sbb aku ni cun,tp aku xrase aku cm 2 sbb ramai agi dk yg cun2 kat lua nuh..hurmm apepon,aku syg kerol amat2..mish yeww..

  17. sy pye bf syg sgt kt sy.tp sy cket2 je syg kt dia.sy xnk tpu die dn tpu dri sndri but dia slalu ggu sy.bgi dri sy la,sy ni x lwo..blak yg gler2kn sy 2 pun sme.tp ghamai yg ckp sy comel.die ade kreta dn ghumah..tp bgi sy harta xpntg.yg pntg keimanan die.tp klo dh jdoh sy xkesah spe2 pn.adelah hikmahnye 2 dpt yg supe g2.

  18. sebenarnya kecantikan adalah sesuatu yang terlalu subjektif untuk kita nilai..benda yang abstrak..so dalam memilih pasangan juga tepuk dada tanya selera..

  19. nk plih psangan jgnla tgk rupe sgt wlaupun hakikatnye smua nk yg lawa2 ensem2..ngaku je la. aku pun lau bleh nk yg ensem tp hkikatnye aku pun x brape lawa nk yg ensem??wat malu kat org je..jd sedor la dri sblum kite pndai2 je nk nilai org..pe pun aku brsyukur dpt pkwe yg sderhana tp syg kat aku..

  20. tak bererti kalau muka je hensem tapi hati dia hancuss…so far i rase happy sangat dgn bfren i..kecantikan dan kehenseman tu tak penting dan ia tidak kekal lama…so fikir-fikirkan la…kalau nak memilih sangat kna la ukur baju di badan sendiri…..

  21. Jangan terlalu giler2 atau taksup kan cinta sesama-sama manusia kerana hati boleh berubah, cinta boleh dipupuk.Hidup biasa2 je.Bercintalah sekadarnya..supaya bila clash x terus menonggeng. Jgn ada benci…

  22. so far so good…….

  23. Pingback: rex1512 » Blog Archive » anda yg mn 1???

  24. emm mcm mAne plAk kAlo balAk tingGi,awEk rEndah????
    kAlo stAkat rEndah skIt tu xpE..tp ni awEk kEpala die hanyA
    pAras bahu bAlak diE xpn pAras dada balak diE jErk…

  25. betul3 lau dah xcntk 2 wat la cara xcntk….yg nsem 2 xyah la nk bajet macho…….wa ckup pntg ngan org yg xsado diri nie.ingt org len pon da couple gak p xla over sgt

  26. wa sokong 100% kat rara da xnsem 2 yah la nk blagak nsem….yg xcntk 2 pandai2 la wat treatment muka 2 biar cntk ckit…..wawawawawawa

  27. tq30000x wa ckp yg btul je………dieowg 2 lau nk lawa xleh blah bedak mak ai..mngalahkn an2 cina,india n yg len2 ………………..wa ckp byk2 pn xtarak gna la lu pkir la sndry…

  28. cinta i2 biar lerr ikhlas..gue cple ngn bezfwenz beb..gue t’jtuh cinta ngn dye kerna dye amik berat psl gue..sygkn gue..lawak..ikhlas gak owg nyerrr..pendek citerrr…ape yg gue mau dri dye sume aderr..bg gue dye sgt perfect!!!nah…cinta i2 nggak kire paras rupa donk..nggak kire harta..yg pnting adlh hti yg ikhls..lg 1..cinta i2 kok nggak kire usia..ngerti gak kmu sume???so…selain i2..bila b’cinta jgn lah melebihi batas..jge la batas2 antra lelaki n popuan…suci knlah cinte kalian..bru ade uummpphh!!hehehe.tepuk dada tnye iman..jgn tanye aiman cz dye akn b’kate ‘aiman x kisah’..hhuuhhuu.korang b’tuah cz dpt dating..gue nggak bisa..prnh dating sekali jah…kat skewl..i2 pun saat2 akhir p’sekolahan..sedey nyerrr…hhhuuuhhuu

  29. ku gelak hahahahahahahaha….

  30. Cnta i 2 prlukn kpcyaan,kjurjn n k’ikhlsn.. Law xde,baek xyh kpel…duk single je. ‘single simple, couple trouble’..tp bkn aq la…org len2..yg rse trouble…

  31. haaahaaa ape je lah beb…yg pnting ikhlas dlm bercinta…

  32. aq x cntik,tp bese2 jew..pd pndpat aq la kn,apa gune law pkwe ensem law playboy n aty xley pkay n pangay tr0k,,,s0,c0uple o bcinte bia eclass k..

  33. haku tala balak maaa..sbab itu gua tala manyak cakp punya maaa…hahaha..emm..ehh..ehh..jd amoi pulak..wa uwank mlyu sjati maaa..ad spe2 na knal ta..cl ehh..ehh.huhuhu0127584921

  34. bear_b,lw tggi gitu susa urr..susa na kisss…hehehe..ehh..potg siket ayat dlam ctr “aku masih dara”hahaha..

Tinggalkan Jawapan

