Sampai Syurga ~ Faizal Tahir

Kumembenarkan jiwaku
Tuk mencintaimu
Kupersembahkan hidupku
Tuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu

Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satu
Hanya kamu

Kumembiarkan hatiku
Tuk merinduimu
Kumenghamparkan sakitku
Tuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu

Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Kuberikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia tuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu

Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya kamu

(Audi Mok / Faizal Tahir)

Untuk mendapatkan lirik lagu baru dan lama, sila klik Lirikami

Advertisements

14 responses to “Sampai Syurga ~ Faizal Tahir

  1. dia ni kena ban ke?

  2. Memang la dia ni yg kena banned,tapi org tetap mintak lagu dia diputarkan di radio.Tak salah,kan?

  3. walau apa pun hukuman yg dia kena, suara dia mmg no 1

  4. best ar faizal !!!tp poyo ckit….BENGANG TULLAH…

  5. me ur fantastic fan,faizal..your voice is so awesome…

  6. die kne band tp artis pompuan yang lagi dasat x kene ben plak…menghairankan buka??????????bg lelaki tu bkn aurat pon…tol x?pompuan 2 yang dedah sane dedah sini 2 baru lah aurat… fikirkan lah…

  7. tol 2……..

  8. sedihkan lagu nie…
    ingatkan aku kat ex aku…

  9. faizal tahir ttp best..

  10. x sabar menunggu kemunculan di HotFM…hehe…

  11. sedapnya lagu faizal tahir….faizal i love u

  12. faizal tahir tahniah menang APM,

  13. lgu nie mmg best….
    walaupun faizal pernah kene ban, tp vokal die mmg best…n aku rase memey n norman hakim patut di ban kan gk cm faizal dulu…cz pe yg die org wat lagi salah nye…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s