Seandainya

satu1.jpg

13 responses to “Seandainya

  1. sume ketentuan Tuhan Yang Maha Berkuasa…
    yang menentukan segala2nya
    suke duke pahit dan manis hidup kite…

  2. seandainya aku dpt menarik “~PELANGI ~”maka aku akn membentuk “~NAMAMU~”lalu akn aku kembalikn lagi “~KELANGIT~”agar semua org tau betapa bahagianya aku~”MANGENALMU~”!!!!!

  3. jiwang2.oii

  4. cinta itu indah,cinta itu manis…

    cinta itu bukan untuk di tangisi tapi untuk di nikmati..

    cintailah dengan suci pasti di berkati…

  5. itu namanya bukan jodoh…… tapi kalo qta berusaha pasti sang maha pencipta juga akan memberikan jalan……. yang penting qta percaya dan yakin serta berusaha……

  6. Seandainya bahagia itu abadi mungkin ku hanya ingin untuk bisa meminta kesempatan itu akan slalu ada untukku.. Jika memeng waktu adalah jawaban dari sebuah gundah maka berilah sabar berlebih untuk siap menjaga hati..
    ” Bagiku Cinta ini adalah Sebuah Mimpi..:(“

  7. semuanya ketentuan Allah yang telah tercipta buat kita hambaNya……

  8. kata2 itu memang pernah terjadi padaku.
    mskipun dia bukan jadi milikkuu.
    tapi aku tepat sangat menyayanginya….

  9. cinta itu sprti bunga mwar ktika merawtny qt kan mlihat keindahan yg dipancarkan ketika dia qt rampas paksa qt mlah akan terkena duriny,so rawatlah cinta

  10. memegang cinta bagaikan memegang burung, memegangnya jangan terlalu erat karena dai akan mati, tapi jangan jg terlalu lemah, karena dia akan terbang meninggalkan kita.

  11. Tuhan terima kasih kerana menemukan kami..
    dan memberikan aku cinta dari hatinya..
    semoga dia adalah orang yang tercipta buatku..
    dan aku tercipta untuknya..

  12. menyayangi itu sesuatu yang indah,walau bukan jodohku,aku tetap gembira dapat mengenal erti cinta

  13. seandainya kita dicipta menjadi satu ia pasti akan berlaku….
    iakan bertemu sekiranya dia memang sudah ditakdirkan untuk kita…..
    walaupun berdekatan tapi kalau ia bukan jodoh kita sudah pasti ia bukan milik kita….

    setiap insan pasti ada pendampingnya…
    cuma kita perlu berusaha dan bersabar

Tinggalkan Jawapan

