10 Ciri Perempuan Pisau Cukur

1. Di awal perkenalan di sia banyak memainkan peranan menggoda lelaki dengan menggunakan semua aset yang dimilikinya.

2. Perempuan pisau cukur ini kebanyakannya lemah lembut, manis dan bijak berkata-kata. Pada mulanya si dia tidak minta apa-apa tetapi lama-lama botak kepala lelaki mengadakan setiap permintaannya.

3. Perempuan pisau cukur berperwatakan seperti perempuan mewah yang memiliki segalanya. ini adalah untuk menyakinkan lagi lelaki bahawa dia tidak memerlukan harta lelaki untuk jadi senang. Namun harus diingat semua itu hanya berlakon semata-mata

4. Agak seksi dan menggoda. Maklumlah cara ini sahajalah yang boleh membuat lelaki cair.

5. Biasanya mempunyai sejarah pahit dalam kehidupan mereka. Umumnya mereka ini anti lelaki. Contohnya anak jadi mangsa rogol ayah sendiri. Apabila
usianya semakin meningkat, dia merasakan semua lelaki tidak boleh diharap dan dia menanam hasrat untuk membalas dendam pada semua lelaki.

6. Mula minta itu dan ini setelah agak lama berkawan. teteapi kebiasaannya ia akan bermula sedikit demi sedikit. Mungkin di awalnya si dia akan minta lelaki tersebut hadiahkannya telefon bimbit sahaja. tetapi selepas itu sikit demi sedikit dia mainkan peranan.

7. Tidak ada perasaan cemburu ataupun mahu mengakhiri hubungan dengan perkahwinan. tidak kisah walaupun tahu lelaki itu sudah berkahwin asalkan banyak harta perempuan pisau cukur tetap akan goda sampai dapat.

8. Mudah untuk di bawa ke mana-mana sahaja tanpa ada sebarang sekatan. Apa yang penting tempat yang dituju boleh memberi banyak manfaat padanya contohnya bershopping.

9. Akan merahsiakan latar belakang keluarganya. Walaupun kamu sudah berkawan dengannya hampir 2 bulan. tetapi kamu masih tidak tahu dari mana asalnya dan siapa ibu bapanya. Apabila di tanya dia lebih suka mengelak.

10. Apabila lelaki yang dikikisnya sudah tidak boleh beri apa-apa manfaat padanya lagi. dengan mudah dia mencari kesalahan lelaki tersebut. Biarpun apa yang dikatakannya tidak masuk akal. tetapi alasan-alasan yang di ciptanya memang sukar untuk dibidas.

Artikel ini diperolehi dari  Virtual Friend

Advertisements

14 responses to “10 Ciri Perempuan Pisau Cukur

  1. Alhamdulillah…., aku berjaya elak pompuan yg ada ciri2 tu!

  2. bagus tip ni.. awas jgn tertipu dgn prmpn mcm ni..

  3. wahhh,,.!! ko bisa persis banget dgn kareakter ce gw yg skr,,, jadi takut ni

    ada yg punya tips buat menhindari dri jebakan perempuan pisau cukur

    kl ada yg punya tips nya tolong kirim ke e-mail gw ya :ary_candra@yahoo.co.id

    thx’s 4 all

  4. ehheheeeeehehhee pada lelaki yang suka ngurat hati2la dapat pompuan mcm ni heheeee

  5. bagush…aku pn pnh tgk pmpuan jns ni..ati2 ye wahai kaum adam..jgn terpesona dgn kcntikan seorang gds dr luarannye…

  6. betul tu. aku pernah tgk prmpn mcm ni. kena kat kwn aku..
    hati2 kaum adam..

  7. Artikel di blog ini sangat bagus dan berguna bagi para pembaca. Agar lebih populer, Anda bisa mempromosikan artikel Anda di infoGue.com yang akan berguna bagi semua pembaca di seluruh Indonesia. Telah tersediaa plugin / widget kirim artikel & vote yang ter-integrasi dengan instalasi mudah & singkat. Salam Blogger!

  8. gak semua cewk juga seperti itu,ada juga yang berbeda,jangan pernah jg melihat cew itu dari luarnya aja,km ngeliat orang dr luarnya aja,sbnrnya kan itu gak baik bgt,km jg harus nliat itu orang dari dalamnya juga,baru kamu bisa nyimpulin,,,,,

  9. pompan cam nyh mmg jenis yg xtow mlu……lupew kn jela…..nseb bex aku xcm 2….kalo x wt mlu kuarge aku jewh….

  10. ppuan mcm ni klu dtgk mmg mgoda pnya…
    tp 2 laaa jnis dah biasa dok cri mkn mcm tuu.
    ari ni dia buat kat org tp stiap apa yg dia buat akan
    dbalas kat kmdian ari.. tah dia yg kena,,anak2,,cucu2,
    time muda nak snang dlu.. dah tua2 nti tahu la..
    tu pun kot dan tua..

  11. shuhailamukhriz

    kekadang lelaki nie wlpun tahu kena cukur..saje je buat tak tahu..maklumlah pitih byk lgi..huhuhu..mcm kwn aku dok cukur seorg vvip…dua2 sama..

  12. ada jugak perempuan macam ni.
    nasib baik ni malaysia.
    kalau malaysia cam sudan ke, sierra leone ke,mmg nahas perempuan pisau cukur ni.
    silap2,dgn mak bapak dia sekali kena siat hidup2

    death to pisau cukur!

  13. haha,sy pun cuba elak dari pmpuan mcm ni.bahaya

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s