Left Unsaid

Advertisements

6 responses to “Left Unsaid

  1. most agree! kekadang… ader perkara yang lebih mudah difahami dengan tanpa cakapan… :D

  2. yah! ada perkara yang tak perlu disuarakan untuk menyatakannya…

  3. yes..i agree..walaupun BF selalu cakap ‘tiada rahsia diantara kita’..ada benda i still left it unsaid..semua tuk jaga hatinya..because i love him so much..

  4. tapi kengkadang org2 yang membiarkan dirinya “left unsaid” ni bahaya…ia terjadi
    kat bro sy sendiri….bini kat rumah tak keje asik membungkang aje…pastu tak
    jaga perawakan…macam2 lagi lah…dia diam aje…last2 ada makwe..cerai
    berai…so….”left unsaid” tak semestinya applicable kat sume org….kadang2 org di
    sebelah tu buat tak paham aje..so need to be told…jangan sampai masuk ke stage “taking advantage”…

    so kalu dari siang2 nasihat bini tu…dah tentu tak cerai berai…..dan pendam yang
    terlebih bleh jadi mental torture gak….last2 gila….

    bagi saya…apa pun kita patut terus terang..tapi..caranya biar betul….

  5. payah nye tentang cint nie..pape pon jangan pening2 kan kepale about love..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s