Madah Pujangga Madah Sayang

Lelaki yang HANDSOME adalah lelaki yang menghormati wanita sama seperti dia menghormati ibunya.

Sayang tidak boleh di paksa. Sayang datang tanpa perlu bermohon dan sayang akan ghaib walau sehebat mana seruan anda.

Aku berikan yang terbaik untuk dia yang bukan milikku dan aku mulai belajar meninggalkan dia untuk tetap tersenyum bersamanya.

Cinta dan kasih sayang adalah jiwa yang tak dapat di pisahkan. Cinta yang datang dari ketulusan hati kan menjadi sejati. Cinta bukanlah apa yang kamu lihat tapi apa yang kau rasakan

Madah Pujangga

Madah Pujangga

Advertisements

12 responses to “Madah Pujangga Madah Sayang

  1. siiiippp……..gan :D
    ada ajibNya jugax,,,,,,
    aku setuju…..
    hahahahahaha
    cinta tax harus memiliki >>>>>>(itu yg kutau)

  2. Lelaki sejati menaungi, mengayomi dan memuliakan wanita

  3. “x tahu nak komen apa,…hanya hati je yg tahu,sukar utk di lafaskan…

  4. sy…setuju sangat cinta dan kasih sayang x dapat dipisahkan..perasaan yang kita x dapat gambarkan dengan kata2 tapi hanya merasa…sebab tu jika kita bertanya pada pasangan kita apa yang membuatkan dia sayang pada kita jawapan yang dilafazkan…”terlaalu banyak nak diperkatakan tapi tidak dapat diungkap dengan kata2″..itulah yang dinamakan CINTA..terlalu indah..

  5. madah cinta penuh dengan makna dan kesucian..

  6. norhaida ismail

    cinta hakiki sukar d,cri..

  7. Kenape prlu ade cinta…knape klau dah seseorg itu cinta n syg seseorg,ape bila hbgn mereka retak d sbb kn org tua mreka kta ssh nk mlupe kn org 2…blh x tlng aku hilang kn byg2 yg bmain d fikiran aku….

  8. ”CINTA”memang sgt unik…cinta juga suci dn tulus..hnya orng yg tahu apa sbnrnya mkna cinta yg suci dn tlus…

  9. Kdngkala..brhentilh jga mncntai.Krena harusnya ada duka bila lgi mrndui.Bukankh kata mreka di dnia tiada yg kkal abadi.Tnyaknlh pd hti,mngkin hnya prlu trus mnanti.Ia akn dtng lgi,suatu saat nnti,jika bnar kita mnyayanginya.

  10. Ermm . Tak Tau Lhaa ?

    >< Gucci :)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s