Ayat Jiwang Novela

Tangan yang cermat menjadikan hidup keluarga nikmat dan selamat ~ Mama karya Abdul Rahim Awang.

Deru pepohon di rimba sayu adalah suara syahdu alam yang rindu. ~Anjung Warisan karya Salina Ibrahim

Dalam alam khayal, kita bahagia, mengapa mesti kembali ke alam nyata. ~ Trilogi Wajah Wanita karya Siti Rohayah Attan.

Jarang kumelutut serendah ini, membuktikan kasih amat tinggi.~ Cebisan Memori karya Azura Abdullah

Keningmu terlalu menikam, keris tak lagi kuperlukan. dengan novelnya ~ Merentas Kabus karya Hartini Hamzah

Jika aku tak menghantar surat, semata-mata kerana telah kutulis segalanya di kalbu.~ Mahligai karya Salina Ibrahim. Di

Jika sempat kutemui Hang Tuah, kan kukata kaulah Tun Teja Ada Cinta Di Matanya karya Zuraidah Othman

Bersamamu, aku cepat terasuh menjadi manusia terlalu kukuh. ~ Kuutus Rindu oleh Azilawati Mat Angsar

Rindu ini telah separuh jalan, tetap kurasa bahagia walau kau tak sedia menyambutnya. ~ Kehilangan oleh Elias Idris

Kau bertanya dimana hatiku, tak terasakah kau sudah laman ia berlindung di kalbumu. ~ Hanya Satu Persimpangan karya Habibah Rahmat

Dalam cinta, matalah yang lebih jujur berkata-kata. ~ Bukan Puteri Lindungan Bulan karya Liana Afiera Malik

Jika kita berpisah, percayalah aku kekasih paling sengsara.~ Inferior karya Norhayati Ibrahim dengan kata hikmah -

About these ads

233 responses to “Ayat Jiwang Novela

  1. adakah cinta itu buta

  2. takde yg len ker..????

  3. ~bEtapa bOdo nya aku terima dia~betaPa ruginya dia tak bercinta dengan aku~aku setia,dia cari lain~lepas dia clash,dia carik aku semula~

    • itu semua dugaan dan cabaran tuhan …..tu la ujian dia dengan kita waktu kita bercinta….klau jodoh tu ade mmg x akan kemana…..

  4. ~ku lelah~letih~bercinta~

    • tu la kate orng…sebelom mencitai seseorang tu kene fikir sehabis2 nya…..

    • x ada cinta yg bnar2 smpurna??? stiap ksh syg yg pna terjlin antara stu sma lain pasti ada lubang khncuran yg pnuh kekcwn? kita x akan sdr bila mslh2 itu semua timbul melain kan kita dpt menilai seseorg terlebih dulu sblum kita pergi jauh,,kdg2 kita dpat kata2 manis smasa bersuara tpi bila dia sda mlupakan kata2 dia, dia pasti bertbiat hingga mlupakan org yg bnar2 m’yangi dia????bayang kan bercinta jarak jauh,kita x mgkin akan pcya dia seseorg yg setia atau tdk??? ni la smua tkhdir cinta sepuluh mslh yg sering berlaku?????

  5. mungkinkah cinta ini dapat membuktikan bahawa diriku ini masih untuk dihargai…
    hargai cinta,kerana ia bisa membuat dirimu begitu dihargai…

  6. mula-mula kita takut hendak kenal seseorang itu.Setelah kawan kita hendak menjadi kawan.Setelah menjadi kawan rasa sayang pula.Kemudian kita takut kehilangan orang itu.Kemudian kita hendak pula menjadi pasangan hidupnya.

  7. cintailah diri ini slagi hyatku msih ade..
    telah ku cuba meminta htimu dia mnjadi ikatan abadi nmun apa daya terlerai jnji kta mgkin tkdir yg meminta……..

  8. Insan Biasa.. Assya

    ”Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg berubah hatinya..insan yg mnangis krna cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan..”
    Usah diratapi ppisahan dan kegagalan bercinta krna hakikitnya jdoh e2 bukan ditangan mnusia..atas ksih syg Allah kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya?? NUR AlYA AIN NATASYA semoga dirimu tabah selalu menempuhi hidup ini krn ku prcaya kamu akan tmui cinta sejati jua akhirnnya…

  9. ku tetap kan berlari mengejar walaupun hanya bayangmu ku lihat,,
    kau sudah jauh berlari..jauh,,,

  10. cinta itu memang buta…
    tetapi bila kita thu apa itu cinta,semua menjadi indah…
    cinta memang indah pada dasar ny,tetapi pada zahir ny cinta adalah racun…
    RACUN!!!!!
    terbahagi kepeda 2 iaitu cinta yg racun tetapi ada penawarny..
    yang k-2 racun yg tiada penawarny…
    apakah itu racun cinta?…
    racun cinta adalah racun yg tida ubat ny…contoh ny rindu…
    tetapi kalau kte menghayati cinta itu dengan naluri kte insyaallah indah lh cinta itu…

  11. kasih sayang dan kemesraan sentiasa tersemat di dalam sanubari seorang wanita yang merupakan fitrah kurniaan Allah s.w.t….
    Namun keistimewaan itu tidak cukup untuk menjadikannya wanita solehah jika tidak dihiasi dengan ajaran yang mulia..
    Hanya ynag telah melengkapi diri dengan budi pekerti luhur dan keimanan ynag murni akan kekal mekar sebagai bunga idaman yang menghiasi taman syurga Firdausi..
    Wanita solehah akan menghiasi kehidupannya dengan fitrah kebenaran,jika dia seorang anak maka ia akan menjadi anak yang solehah.
    Jika dia seornag istri ia akan taat dan patuh terhadap suami..
    Jika dia seorang ibu,akan dicurah kan kasih syangnya untuk anak-anak..
    Begitu juga hamba Allah s.w.t,dia akan sentisa tunduk dan menyerahkan diri kepada-Nya.
    Selanjutnya wanita solehah mampu menghargi dirinya sendiri dan mampu pula menjalinkan hubungan silaturrahim sesama insan iaitu kaum adam(lelaki)..zack69sempoi

  12. puteri,
    kau umpama bulan yang mengambang,
    tanpa engkau hidupku gelap-gelita,

    puteri,
    izinkan aku mencuri hati mu,
    izinkan aku memberi cinta padamu,

    puteri,
    kan ku tanya angin,
    kan ku tanya awan,
    dimana menghilang,
    dimana menyepi,
    keayuan dan keserian wajah mu,

    puteri,
    dimanakah menghilang nya diri mu,
    dimana kah kau menyepi,
    dimanakah dirimu yang sebenarnya,
    kemanakah pergi nya,
    aku pun tak tahu.

    puteri,
    siapa puteri,
    mana puteri,
    aku pun tak tahu,
    tapi hanya takdir yang menemukan kita.z@ck69sempoi

    • aq teringin nk blajr mengayat…. tlg ajr aq…. 6be aq 0125748185
      …tlg erkk..

      • nk bljr mngayat????????????
        sure?????????
        hehe,,,
        srnok wt ayt……
        klu ngh sdih2 pon leh luah prasaan ngn wt ayt……..ermmmmm

      • senang je kalau nk mengayat.kalau dh pandai mengayat nanti jgn lupa kite owg ye.dlu sye pun x reti,lame kelamaan sye bleh.nme awk fikri kan….selamat mencoba fikri….hai sampai tulis 6be fon ye….kesian222

  13. setiap org dianugrahkan cinta dlm hati…
    nmun x semua pndai mnilai aper erti cinta sejati..
    aq pernah bercnta dan di cintai..
    namun cnta itu cma indh seketika…
    dikau pergi tka ak msih perlukan mu disisi ku..
    wlaupn dia pergi dri idupku nmun hatiku ttp mnyintainya.
    ak terlalu mnyintainya…bia bertahun lama….
    dia ttp dihatiku slamanya….z@ck69sempoi

  14. Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan; manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta.Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu. Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu cuba menutup matamu dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama. Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.
    Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.
    Kamu tahu bahwa kamu sangat merindukan seseorang, ketika kamu memikirkannya hatimu hancur berkeping.
    Dan hanya dengan mendengar kata “Hai” darinya, dapat menyatukan kembali kepingan hati tersebut.
    Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan…z@ck69sempoi

    • salam..
      mcm dah lame jer tak on ruangan niy..
      saya suka ayt2 awk.. meruntun aty,,
      boleh tak kita paksa hati kita supaya lupakan org yg kita syg??
      salam

      • kite xbleh pkse dri utk lupekan org yg disygngi..kte hnya prlu berdoa pada tuhan supaya diberikan yg terbaik utk diri kte…

    • bestla ayat awk nie…menyayat hati..

    • sesungguh nya kita bnar2 mencintai seseorang itu,kita hrus luakan ,jgn biar kan hti kita skit krna menahan jiwa gelora di hati kita..tpi di sblik nya kita hrus kuat kan smgt jgn biar kan kita kalah di sbab kan cinta yg slalu mbuat kita skit hti?

  15. sy suke akan ayat² yg tertulis
    <3

  16. kadang2 kita terasa bodoh bila dah bercinta lama-lama terus putus kerana perempuan lain……

  17. percintaan yang suci antara dua jiwa akan membawa satu kebahagian dalam hidup setiap insan yang sentimenghargai orang yang mereka sayang,dalam percintaan juga mestilah saling percaya antara satu samalain.kepada semua yang bercinta haruslah kekal untuk selama-lamanya

    • tapi mcam mna pulak kalau kita sygkan seseorng 2 tp dy dah bnyk tipu kita..dy dah menyesal…patut ke kita percaya n bg dy pluang lg??

      • erm,,,try la…
        syg dy g x?????????
        tau,,, cnta itu indh kn….
        pkir la y t’baik utk hdup kte,,,
        gud luck dlm mncari cinta y sjati…

      • lupakn aje org cm..smpai ble2 pn mgkn prngai dy akan tetap cm 2…

  18. syafiq_JB_masai

    telah aku tunggu kau sekian lama, walau pun dirimu sudah berpunya.. setelah aku dapt bersmamu sekadar COUPLE, itu sudh bermkna bgi ku.. namun dirimu kini sdah berudah, kau yng aku knal dulu kini menjadi lain.. dalam diam rupanya kau seorang PENGKID..
    hancur hatiku apabila terdengar khabr seperti itu..
    kau tlah remukkn htiku.. rupany akau hanya berlakon di hadapn ku..

  19. jika matamu brat memandang ku rngnkn kakimu pergi dari ku jika bibirmu trpakse snyum padaku relaknla muka mu brpling dari ku jika susah utk ko melpakn ksilapn ku snangkn la lidah mu utk menghine ku..tapi..andainye suatu ari nanti telingamu trdgr ketiadaan ku iklaskn la tganmu mnyusung jasadku dn bisikknlapdku yg engko tlah memafkn ku moge klimah trakhr mu itu mnjdi plite d kubur gelapku mnjdi bntal tika lena panjang ku……HASPALILA ni my name…nk lg ayat bes kol 0176832805..umo 14…TQ

  20. i luV Him so much!!!!

  21. luRve you owEz mydearr…

  22. “hidup d dunia bnyk dugaaan.hidup d syurga bnyk solaan hidup d neraka bnyk seksaan.hidup di samping kekasih membawa erti kebahagiaan

  23. budak-budak main kotak
    main kotak atas gunung
    siapa nak tahu saya cerdik
    saya cerdik masih bujang

  24. cinta bermula dari mata dan turun dari hati, kasih sayang tidak akan melupakan kerana sayang adalah paling indah di dalam hati, tanpa sayang di mana lah kebahagian kita selama ini..

  25. CINTA ADALAH SEBAHAGIAN TEMAN HIDUP DI DUNIA, CINTA JUGA SEBAGAI PENAWAR MELAWAT LUKA DI DALAM HATI DAN DI DALAM JIWA, KASIH SAYANG BERERTI BILE SESEORANG SAYANGKAN SESEORANG TAMAN HIDUP SEJATI, CINTA. CINTA. CINTA DAN KASIH SAYANG MU SANGAT BERERTI DI DUNIA DAN DI AKHIRAT, I LOVE U CINTA, I LOVE U SAYANG, TANPA MU SIAPA LAH AKU CINTA, SAYANG..

  26. cinta x akan dapat kalau d cari..
    dan cinta juga x dapat kalau x di beri…

  27. suka x brmakna cinta…

    cinta xbrmkna syg…

    syg xbrmkna rindu…

    rindu xbrmakna kaseh..

  28. trus trang aku ckap…aku dh benci nk bercinta..

  29. cinta adlh satu perjuangan, berjuanglah utk mendapat kemenangan yg akan membawa 1000 kepuasan..kegagalan itu adlh satu lumrah,panduan masa hadapan…luv,luv,luv memberi makna yang berbeza pada setiap manusia…

  30. kadang-kadang cinta itu sukar di fahami.. hadirnya tanpa disedari..perginya tanpa diketahui.. untuk mencintai seseorang memerlukan masa sehari..sejam untuk merinduinya, dan seminit untuk mengucapkan bahawa kamu benar-benar mencintainya… tapi pernahkah terfikir? untuk mengucapkan kata perpisahan hanya mengambil masa sesaat untuk menyakitinya????
    dalam urusan CINTA, kita jarang sekali menang..
    tetapi ingatlah bahawa, walau mencintainya sejam itu sudah cukup bermakna..

  31. ANDAI CINTA….DAPAT DILIHAT DENGAN MATA ANDA SENDIRI NASCAYA MESTI ANDA DPAT MEMBACA FKIRAN CINTA,BETAPE CINTA ITU RUANG JIWA PENUH DENGAN BAYANGAN CERIA DI CINTA..CINTA YANG MENGHIASI RUANGAN ATI PENUH DENGAN KEBAHAGIAAN..OLEH ITU CINTAI DENGAN KESUNGGUHAN..UMPAMA NAIK MOTOR TIDAK ADE MINYAK…

  32. linda-the-ngokngek

    aku akan pertaruhan walau apapon demimu……

  33. linda-the-ngokngek

    percintaan yang suci antara dua jiwa akan membawa satu kebahagian dalam hidup setiap insan yang sentimenghargai orang yang mereka sayang,dalam percintaan juga mestilah saling percaya antara satu samalain.kepada semua yang bercinta haruslah kekal untuk selama-lamanya

  34. hmm…
    cinta kpd bunga akan layu, cinta kpd manusia akan b’pisah, cinta kpd ALLAH S.W.T akan abadi…

    so ade telinga dnga, ade mata lihat, ade otak ha lu pikir la sndiri..hax3..

  35. aq sangat mencintai seseorang..akan tetapi dia sangat tinggi 2k aq gapai..tapi aq xkan sesekali mengalah 2k mgapainya…dan aq akan terus brusaha demi cinta ini.. semoga cinta q d berkati ALLAh..

  36. cinta ni xmasuk akal la..
    sanggup tunggu aku bertahun-tahun..
    tp untuk tunggu sekejap je lg xboleh..
    dulu janji taat setia..tp kini tiba2 berubah ht..
    itukah cinta?
    cinta mmg buat aku bahagia..
    cinta juga buat aku derita..

  37. pesanan aku buat korang sumer..
    xyahla bercinta lame2..

  38. hye… knpe plak ar? kn bst tp as yg wt kite skit aty… btl x? hehe

  39. cari lah cinta yg boleh melengkapkn agama,suka duka gembira,family,sahabat hidup dan mati,,,,kekuatan cinta memerlukn petunjuk berdasarkn ilmu yg tuhan anugerahkn baru lh cinta berada di landasan yg sempurna,,,berusaha,meneroka,dn bertawakal dn jaga ati se sama cinta yg d sygi,,,pasrahkn Kenangan lama,yg begitu jahu untuk d capai dan tk bole d ulang lg,,ringankn badan tuk bersolat,tajam kn lidah tuk berbahasa agar kekakuan kita d fahami,,,sedarlh mati dn hidup kita tk kn panjang,,,semoga sahabat2ku yg masih dbelenggu syaitan,angan2 panjang mudah2an kita semua akn menjadi jiran2 ORG YG BERIMAN DN D LINDUNGI DARI PADA NAFSU YG TAK PANDAI KENYANG,,,,,,,,,,,,,,,,SALAM,,,dr PENTWU_SRIPANTAI

  40. bErTaNyA aKu PaDa HaTi???ApAKaH mAsIh AdA lAgI rUaNg UnTuK dIiSi SeJuRiNg WaRnA pElAnGi AtAu SUdAh DiTiMbUnI KeLoDaK dUkA bErDAkI mAtI!#?*

  41. andai masih ade cinta d atyku akn ku..beri sluruhnye buat mu..andai duri d tngah tngah nye kan ku ambil sgala yg ade mbuangnye dr hati mu…aku taw kau busan dgn ku..bkn perhatian yg ku pinta..bukan harta yg ku damba…bukan..mahligai yg ku impi..ku hanya mahu kau di sisi menemani hari2 ku yg sepi…xperlu lah kate kau mahukan aku andai kau lukakan hati ku…sudah laaaa…biarkan aku disini melihat kelibatmu pergi…salam akhir dariku…

  42. terasa indahnya bila diri dicintai…

  43. apa makna love ????!!!!

    L- Is for the way you LOOK at me …
    o- Is for the ONLY ONE I see …
    v- Is VERY VERY extraordinary …
    e- Is EVEN more than anyone that you adove …

  44. ‘LOVE IS WHEN ‘

    U MISS HIM EVEN BEFORE YOU APART
    WHEN YOU COULD LISTEN TO HIM TALK AT NIGHT
    N NEVER FELL TIRED OF HEARING HIS VOICE
    WHEN THE SOUND OF HIS NAME WILL
    SEND CHILLS DOWN YOUR SPINE
    N YOU SEE HIS SMILE
    THE SECOND
    CLOSE YOUR EYES

  45. KRG SUME NIE MSTI PRNH BRCNTE KN ??? CINTE MMG MRANA .. TPI ADE JGA CINTE YG BHGIA ..KRG PNYE CEWEK OR COWOK MSTI HNSEM KN ??? SBB TU KRG BNYK SAINGN ..AKU PUN ADE KPEL .. KLU NK CKP DIEW ENSEM MMG LARH .. RMAI YG MNAT DIEW .. TPI AKU BRUNTUNG KRNA AKU YG DPT CINTENYE BKN ORG LEN .. 1 JE CRA TUK KRG DPTKAN SI DIE .. CRENYE CMNIE .. STIAP KLI SJUD YG TRAKHIR SBLUM TAHYAT AHIR .. KRG DOA SPAYA KRG DPTKAN APE YG KRG INGINKN .. INSYAALLAH DOA KRG AKN TRMKBUL .. AKU PUN GUNA CRE NIEY .. SMPAI SKANG AKU X BRHNTI2 BRDOA SPYA DIA NGAN AKU BRKKLAN .. CMEKOM ..

  46. huhuhu,..
    cedyh..cinta itu kejam tetapi indah..

  47. cinta mmng best,best sngt…tp,cinta 2 kdng2 menyakitkn,skit sngt…cintailh kekashmu sepenuh hati…smoga cnta kita brkekaln…AMINN….

  48. cinta 2 mang indah..tp x smua cinta dpt bstu..saat ak menykiti atie mu..trasa pdih jga atie ku..kini kau tlah pgi tok slman2ya sblom ku ucp yg ak amat mencntaimu..smga kau tnang d alam sna…amin..

  49. haduh2..sempot ak bce ayat korung neh…
    bebunge2..btangkai2..bedaon2..
    byk beno konflik cintenyer..
    sonang2 sempoi jolaaarr…
    kung dtgle Mr n Mrs Right korung tuh..
    ade jodoh x kemano oi!!!!!!

  50. fuuyoohh…jiwang beb!!ni ak mnt gile2..hak2…
    bile ite ader seorg yg ite cintai,rase idup ini pasti bngat2 bhgia,bile seorg itu prgi…hati ini rase sunyi sgt2…

  51. chiNtE WAt KUh LALAI . .
    SuMpah . .
    akUh hate pD cHinTE . .
    BlER kuH sHAYUnX DiEyH LARi . .bLer KuH BNcI DiE MnCuL KMbali . .

  52. cinta
    mmg indh ble dikenag
    amt mnis ble bersame
    tp kdg2 cinta buat kita lupe
    cinta buat kita leka
    krana cinta jga rmai manusia berjaya dan berubh

    add sy kt ym
    durianman_91

  53. mengapa brcnta???
    jka kau x stia,
    x ushlh brcnta,
    jika hnya brpura2…

    jka ingn brcnta,
    brcntalh dgn sejujur2ny,
    jka x stia,
    putus je laaaa…

  54. bercinta amat seronok tp……………………akan tiba saat yg amat pedih….aku benci saat itu…..

  55. luahan cinta ibarat kentut???
    d’tahan skit
    d;lpas malu
    dah keluar fuhh!!lega…

  56. penatt awkkk nie..aku masihh lgi xphmm ape itu cinta..aku xtahu laa dia tu cinta ke tak aku..dia langsung xjaga hati aku..sebulan sekali kitorg putus..tpi..aku tetap sygg dia..dia antara pelajar yg famous gak laa kt skul tu..huhu..dia comel..haha

  57. i luv u all

  58. andai aku dapat menjadi airmatamu,aku nk lahir di mata mu,,akan ku hidup di pipimu..dan akan ku mati di bibir mu…
    dan jika kau jadi airmataku..aku x kan menangis..ssbb aku x kan kehilanganmu…

  59. Cinta petamaku adalah cinta yg paling teruk!!!

  60. algkh bhgia nye idup nan cnte ..
    ati2 nan cnte ..
    cnte bleh mmbunuh ..
    chaow..

  61. hai owg sdg couple…aq bhagia lhat kamuk couple!!!

  62. hYeKaL_sTyLo_pErSoN

    jgn mnilai cinta e2 sperti bnga krna sua2 ary naty bnga akn layu….
    nilailah cinta e2 sperti sungai krna sungai akn trus “MENGALIR”….

  63. jangan mencinta seseowg spt bunga kerana bunga akan layu…cintailah seseowg spt sungai kerana sungai mengalir selamanye..

  64. X SeMesTinYa YaNg KiTe MiLiKi i2 MiLiK KiTe UnTuK SeLaMaNyE…
    NiLai KaSiH Se0raNg KeKaSiH aDaLaH TinGGi DarJaTnYa..
    HarGaiLaH HuBunGaN YaNg aDa..
    MenJaGa HaTi SeSeoRaNg UmPaMa MenJaGa KaCa YaNg CanTiK BerKiLaU..
    JiKa SiLaP PeGaNg JaTuH BerdeRai..
    PePaTaH MenYaTaKaN BerKaWaN BiaR SeRiBu..
    KeKaSiH BiaR SaTu..
    YaNg SeRiBu i2 KiTe x PasTi YaNg MaNa SeRaSi..
    MaNaKaLa YaNg SaTu iTuLaH YaNg SuKaR DiFaHaMi KaSiH DaN PeRaSaaNnYa..
    JanGaN PerNaH CuBa UnTuK MeLuKai HaTi oRaNg YaNg MenYaYanGi KiTa, KerNa DiRinya TerLaLu SeTiA UnTuK DiSaKiTi..

  65. Cinta itu ade pngertiannye..jka anda mnyntai sseorang,cntailah dia spt bintang..jgn sskli kamu mnyintainya spt bnga krna bnga akn lyu akhrnya..hnya bintang akn brsinar slamanya..

  66. cinta ney memng seronok tp….. adakalanya amat memedihkan,tp slagi kta berdoa,insyaallah cinta itu akan bahagia……

  67. tuhan,
    bila masih ku diberi kesempatan..
    izinkan aku utk mencintaiNYA..
    namun bila waktu telah habis denganNYA..
    biarkan cinta ini hidup utk sekali sahaja..

  68. hye korang semua…aku ni tak
    pena single..sbenarnya aku xpena berniat
    nak lukakan sesapa..bila tgah hepy2
    in luv je..mesti tuhan uji aku..
    tuhan akan hantar owg yg lbih perfect
    untk aku..ini yg wat cinta aku x kukuh..
    mula ar muncul problem bila owg yg lbih perfect
    propose aku..bila iman cair,mula ar clash..
    aku pon xtau apa nak wat..skunk ni ada ar couple tkot
    sgt bla jmpa owg yg akan sukakan aku..x brniat pon nak sakitkan org len..aku kan mnusia biasa..ape nak wat???

    • ko samamcm aku.. aku pun xtau nk wat mcm ana…..
      pning2…

    • hmmmmmmmmmmmmm
      aku plak terlalu ramai owg yang syang aku..
      sampai aku sendiri xmampu nk syg diowa mcm mana diawg syg kt aku..
      dan akhirnya aku memilih untuk jd single but NOT AVAILABLE!!!!!!

    • megapa kau tiggal kan aq ketika cinta ini sdang mekarmenghrum????sdgkan kau thu aq tidak bisa hiduptanpa kau di sisi.jagn kata kau lupa sat2 manis ygpernh kta lalui bersma.kita prnahmnabur kash dan cinta di taman hati.kupersembahkan sgla yg aq ad untuk mu tetapi kau pergi jua…….

    • sya pon prnh rndu kt sseorg..tpi..sya sbar,sbrkn spruh dri iman..

  69. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

  70. 1. Dari mana datangnya cinta ��
    dari SMS turun ke hati �..

    2. Andai kau dapat melihat hatiku
    Andai saja kau dapat membaca fikiranku
    Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu,
    Menghiasi hari-hariku
    Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku
    Cintailah aku dengan kesungguhanmu

    3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

    4. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

    5. Hello..
    Aku pencuri�
    dan aku di sini nak curi hati kau!!!

    6. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

    7. I nak belanja u gula-gula HACKS�..
    faham tak ertinya?
    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang

    8. Luahan Cinta Ibarat Kentut�..
    ditahan sakit�.
    dilepas malu�.
    dah keluar..fuhhh! Lega!!!

    9. Jika kau hidup sehingga 100 tahun�.
    aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau�

    10. Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau�
    1�..
    2��
    3�..
    4��
    Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
    Tekan ke bawah jika kau merinduiku�.
    Tekan lagi kalau masih rindu�..
    Lagi�.
    Lagi�.
    Masih tekan lagi???
    Nampak sangat rindu�..
    Aku juga sedang merinduimu�

    11. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

    12. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

    13. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

    14. Aku terasa sesuatu dihatiku�ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

    15. Apakah kasih sayang perlu diucapkan?
    Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

    16. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu�

    17. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    18. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit�bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan�.
    Ini adalah cinta tanpa syarat�.
    Aku begitu menyintaimu�..

    19. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

    20. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu�

    21. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    22. Cintaku bukan ibarat kertas�..
    Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
    dan semakin marak ditiup kerinduan padamu�..

    23. Jika mencintaimu satu kesalahan�biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu�

    24. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu�.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

    25. Aku tak dapat hidup tanpamu�..
    kerana kaulah nyawaku��

    26. Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi!

    27. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku.
    Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

    28. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
    Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
    Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
    Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

    29.
    ()� � �()
    ( ;
    ( O) saya kan,
    (,(��)(��) selalu
    ingat kat awak..
    tiap2 malam
    suara awak
    lawak awak
    sumer la..
    ()� � �()
    ( (�)(�) rindunye..!!
    ( )
    ( (��)(��).

    add aku kat ym vkkepale@yahoo.com

  71. biar kan aku melepaskan mu kepadanya asalkan kau tidak terluka dek sikapnya!!!

    • aku ni dh biasa ditiggalkn oleh dye…apela ertinye ungkapan syg dye pd aku klu slalu mnyakiti hatiku,??tp,xtau la knp aku msh syg dn cintakan dye dn xleh lupekn dye wlupn dh brtahun aku try.hnye dye yg brada dlm hatiku hgga saat ini…tiada siapa lg yg dpt mggntikn tmptnya dihatiku…mgkn ni kah yg dinamakn cinta??

  72. kau bagaikan belon..
    jika aq lepaskan belon tu ia akan terbang slama lamanya
    tapi aq ikat belon tu kuat kuat dlm hati aq
    supaya ia x kan terlepas selamanya

  73. ckap la mcm nih…kau bgaikan setiap denyut ndi ku…kemana ku pergi..kau sentiasa di driku…setiap kli aku benafas…kau lah…hayatku…hentinya nadi mu…hilanglah kasih ku..hilnglah..cinta ku..hilanglah..nywa ku..

    #ha..nih ayat jew…apa pown cinta yg sejti…yg abadi hanya pada allah..yang esa…wokeyyy

  74. mencintai x semestinya memiliki…

  75. kta mgkn mencintai seseorg,n dia prnh meninggl kn kta..tpi,ada stu peribadi yg x pernah meninggal kn kta dn x pernah berhenti mencintai kta..dia la YESUS KRISTUS…..

  76. becinte mmg best,spe dlm dunia ni yg nk di kecewekn no one!termsk lh ak.

  77. hmm….ak doakan u all sume happy dgn couple korg amin………..!

  78. cinta ni ble tima happy mmg best…
    tp lau time gduh..
    hanya yuhan je yang tahu….

  79. cinta mmg best

  80. hahahahahahhahhahahahaha,,,,,,,,,,bnyk ayt jwang ciot,,,,,,,,,best r,,,,,,,,,,

  81. best r ruangan ni an an

  82. true love
    is when you shed a tear and still want him
    it’s when he ignores you and you still love him
    it’s when he loves another but you still smile and say i’m happy for you
    when all you really do is cry… and cry

  83. seseorang itu patut mencintai kita dengan seadanya,
    bukan menjadi seperti yang dia mahukan.
    jika seseorang itu cuba mengubah kita,
    itu bukanlah satu cinta tpi satu rundingan,
    dan seseorang itu tidak berkompromi dalam cinta………………….

  84. ape yg kte ingin kn blomtn2 jdi hk mlik kte…tpi ape yg xdiduga sllu blku scra tbe2!!!!!!!!

  85. hrmm..cinta tu mmg mbosankan..
    benci2…..

  86. besttt bangat ayat2 nyer…

  87. ADA APA DENGAN CINTA….?????
    MSH BELUM KUTEMUI JAWAPANNYA

  88. u R my pR!nCe..
    u R my s0uL maTe..
    u R de m0sT !mp0RtanT peRs0N !n my L!fe..
    u R de mUs!x tHat maKe my HeaRt s!nG..
    u R de 0nLy maN ! eVeR waNt !n my L!fe..
    u R my <3..!!!!
    u R eveRyth!nG toOoo me!!!!!!!!…~

  89. bgus gle ar ayt lu ni ..
    wa cke gle ar.
    aq bg ayt ni at boy aq an ley..
    jiwang gle ar ayt lu ni..

  90. ak da 5 buln 2 hri single.. Kl0 kple.. Mmg lar best.. Tp kl0 da smpi epis0d yg mnyedhkn.. Sume rse best ilang.. Kl0 single pluk.. Best jgk.. Tp rse sunyi pluk.. Kn..Sbenanye c0uple 2 tr0uble.. Single is simple.. T0l ark..?

  91. wanted_always

    aq pena kapel ngan budaq nie ..,
    2 mnggu jek ..,
    pas2 brek ..
    and then dye menta kapel lik ..,
    mse tu aq da kapel ngan owang len ..,
    pas2 aq men la msj ngan dye ..,lame2 kit0rang gduh ..,
    tapi skung bilew ari2 jumpe dye kat skola aq rasew nak sukew dyew blik ..,
    tapi msaalah nyew aq da gduh ngan dyew ..,
    bilew pikir blik ..,
    hubungan skadar kwn pun da ckup ..,
    tapi aq tak tau la kalo aq mentak maap kat dye .,
    dye maap kan kew tak ..,
    aq da maki dyew ari tuw ..,rase menyesal pun adew ..
    kalo aq try harap dye maap kan aq !!
    dyew centa petame aq !!!

  92. aku ade soang boy..name dye mohd hafiz…fist2 aq knal dye,,aq ingt dye plboy coz dye ensem giler,,,mcm cina…start kami kwn aku syg kt dya..pas 2,dya tukar kowla..dye g teknik…sblom dye g teknik dye jnji ngn aq klaw kta prcya antara 1 sma len insyaallah x kn ptus…kmi pgag jnji 2…lpas dua bulan dye g teknik aq dpat agk dye msti curang ngn aq..aq pown kpel ngn soang budak kt skowla aq…tp bdk nie form 5….pas 2 dye dpt tw yg aq kpel ngn budak form 5 nie,,dye tnye aq,,aq jjur ngn dye yg aq kpel ngn budak form 5 nie…kbetulan aq bru ja ptus ngn budak form 5 nie…pas 2 aq kpel lg ngn budak kowla aq form 2 plak…budak nie nme dye zaqrul…pas 2 dya dpt tw yg aq kpel ngn budak form 2 nie…aq kna mrah ngn dye…pas 2 aq ngn budak form 2 nie pown ptus…then,,aq kpel ngn dya soang je..skunk nie bru aq tw btpa syg nya dya kt aq…aq x penah pown jmpa lki cm dya…dya bnyk brsbr ngn aq…smpailah dya pindah kowla n kowla sma kowla ngn aq blek…dya ckp dya nk jga aq…skunk nie aq nk stie ngn dye je la…lw cinta kmi dpt brthan lma alhamdulillahhhhh…dya cnta TERAKHIR aq…aq syg dye giler2!!!aminnn

  93. aku megaku kau bukan yg pertama tapi aku berani bersumpah kau yg terakhir

  94. awex 2 bkan mcm min bola,
    da dpt sepak,
    awex 2 bkn mcm min skate,
    mule2 gosok,
    pas 2 pijak,,,
    awex 2 bknnye pempes,
    da pkai buang,,
    ha!!!!!!!!!!!!
    ingT LA
    sygngila awex anda tau????

  95. ya..cinta itu mungkin xnyata mungkin juga nyata.
    yang benarnya,siapa yang membutakan cinta dan siapa pula yang mengelapkan ia..

    cinta itu memang indah tapi manusia mudah berubah,
    cinta dikurniakan telah dipermainkan,..cinta dijadikan alat dan hiburan untuk menghilangkan rasa duka,..setelah hilang cinta diketepikan.
    apakah itu namanya cinta…

    ya benar kata QUHAIDA cinta seperti main bola,bila mahu dikejar bila dapat disepak,cinta juga bagai bermain skate bila hendak digosok bila lincin dipijak,….cinta sejati seperti bola rabbi,apabila mahu dikejar bila dapat dilindunggi..

    ingatlah dalam cinta juga kita tidak boleh melepaskan sepenuh perasaan kita pada orang yang kita cintai,..kerna bersungguh2 cinta tidak mustahil kita akn membencinya suatu hari nanti dan benci-sebencinya kita juga tidak mustahil akan menyintainya kelak..

    pandangan saya,
    manusia tidak pernah mengenal cinta yang mengenal cinta hanya hati dan jiwa..
    perkasalah hati untuk cinta,siramlah jiwa untuk cinta kerna cinta yang sejati telahpun nyata,iaitu cinta yang MAHA ESA..

  96. andai nye aq mencintamu hagailah ayat cinta ku aq memang mencinta imu sekiranye awk tidak hargai cinta kite x akan kekal……

  97. cinta itu memang indah tapi manusia mudah berubah,
    cinta dikurniakan telah dipermainkan,..cinta dijadikan alat dan hiburan untuk menghilangkan rasa duka,..setelah hilang cinta diketepikan.
    apakah itu namanya cinta…

  98. cinta itu memang indah tapi manusia mudah berubah,
    cinta dikurniakan telah dipermainkan,..cinta dijadikan alat dan hiburan untuk menghilangkan rasa duka,..setelah hilang cinta diketepikan.
    apakah itu namanya cinta…
    i love u shuhada for ever….

  99. suke jiwang <3

  100. ciNta itu tiDak aKan bRputik,,
    Jika tidak KIta yG memEtik,,
    cinTa iTu tiDak aKan dI petiK..
    Jika kiTa tiDak inGin MEmeTik…
    ciNta jUga hAdir jiKa tIDak di peTik.
    tetaPi akaN guGur Lah CiNta kRana tiDak bRpunyA…

    ciNta Aku tiDak aKan hAdir,,
    Jika aKu tiDak mNcInTai diA.
    cinTa iTu tiDak aKan ada dlm aNgAn ku…
    Jika aKu tiDak mnCinTai Dia…
    ciNta aKu teTap aDa Pda diA wlAu bGaimaNapUn…
    tetaPi Akn HancUr lh ciNta haTi ku…
    (keRanA Dia bUkan MiLik ku.)
    Tapi ”dIa teTap uNtuK aku”..

  101. il0vey0uu ? mr.M

    jgn tnggelken org yunk sygs ken kyte demi org yunk kyte suke ? cbb , org yunk kyte suke akan tnggelken kyte demi org yunk dy sygs+cinta .
    soo . hargai lha org yunk syg+cinta ken kyte .
    lbeh baek dicintai dr mncintai …..

  102. bila kite mencintai seseorang i2 harus lah ada pengorbanan, pengorbanan yangbermakna, yang dapat membukti jika kite betol-betol mencintai seseorang i2 ,dan bila kite mencintai seseorang i2 haruslah ada kesetiaan ,kejujuran,keiklasan ,dan perlu ada dalam jiwa seseorang saling bantu-membantu ,jika kite ada prinsipini dalam jiwa kita insyaallah hubungan kita akan kekal abadi selama nya

  103. bak kate orang tua zaman dulu ,dari keturunan kepada keturunan,cinta remaja zaman kini adalah cinta monyet ,walau pon cinta i2 cinta monyet ,indah juga ,, bila kite ada prinsip bercinta ,,kite fahami nya btol2 ,,sudah pasti cinta yg kite miliki i2 akan kekal selamanya,,bila kita salah pilih padah akan menimpa ,,dendam akan terukir dalam jiwa kite …………….ingat 2 ……….

  104. CIN TA I2 BUTA ,SMEMANG NYA JIKALAU TDAK MMHAMI IA SDAH PSTI MRANA ,HNDAK LAH PNDAI MMILIH CINTA KITE ,CINTA JUGA BLEH BT KN KITE GILE ,JADI BRHATI2 LAH KITE MMILIH CINTA AGAR TDAK JADI GILE , FAHAM DK …………………

  105. Ingatlah kekasihku….
    Tidakkanku khianati cintamu…
    Tidakkanku lupa kasih dan cinta yang kau semikan untukku….
    Sehingga ke akhir hayatku………

  106. Andai esok nafasku terhenti….
    Ingatlah sentiasa detik-detikku bersamamu…
    Andai esok nadiku terhenti….
    Ingatlah sentiasa bahawa aku amat ahagia dengan mengenalimu….
    Dan menjadikan kau penyeri hatiku…

  107. kenapew biler kite sayang seseorang 2
    tp dy mempermainkan kte..
    tp bler kte da tglkan dy
    1 ary nanti dy cari kire balik..merayu nk hidip nan kte lah
    ak da selaalu kne mcm n
    adakan n namanye cinte??

  108. cinta yg buat ak gembira,
    cinta juga boleh membahagiakan.
    cinta juga boleh mengubah segalenye
    dan cinta boleh menyakitkan hty semua org
    bile haty dah x cinta

    just four u
    FATIN HAJAR

    @pek_9o

  109. saat aq menyedari cinta ku..
    saat itu lah aku kehilanganmu…
    saat-saat yang begitu sepi..
    tanganku tak mampu lagi meraih mu..
    apa lagi untuk memilikimu…

  110. A true friend is someone who reaches for your hand,
    And touches your heart ! ♥

  111. I’m not crazy , I just make your life a lot more interesting .

  112. aku x sedar sejak bla aku mla jatuh cinta pdamu….
    mungkin kerana kesopananmu dan kesetianmu itu…

  113. syg tdak bermakna cinta..suka tdak serasi dgn cinta..kagum tdak bererti cinta..bangga tdak semestinya cinta..cinta adalah cinta..

  114. you’re like a shiny diamond in my heart that only can make me smile

  115. kerana aku dokyor cinta, membuat dia tergoda.
    kerana aku pakar cinta, aku hilang kata-kata………

  116. andai aku dapat gapai matahari….
    akan ku hadiahkan buat dirimu….
    agar aku bisa buat dirimu tersenyum semula….

  117. tak pernah ku berhenti mencintaimu….
    seperti mana jarum jam ini yang tidak pernah berhenti mengejar masa..

  118. Andai kau pelangi , biar ku jadi awannya .
    Andai kau puisi , biar ku jadi melodinya . <3 =)

  119. hehehe

  120. cinta terlarang bgi ku 95

    kopi ypekat xsmstinye pahit,kopi bergula xsmstinye manis,tapi apabila kopi n caramel bersatu terlahir lah satu rase iaitu ‘manis’ manis nye keindahan .manisnye kenangan tapi tiada apa y lebih manis dr manis nye pertemuan yg mmbwa kepada manis…..

  121. buat ape bercinta jika kite disakiti.lelaki memang x de perasaan slalu mainkn perasaan perempuan

  122. pujangga berkata..kalau menyinta lepaskanlah dia untuk mendapatkan bahagianya…aku lepaskan awak untuk mencari bahagia awak…kerana aku tak mampu memberi bahagia itu kepada awak….Sama saja kalau mereka boleh memberi bahagia kepada awak…itulah rahmat kasih Allah, aku turut gembira dan bahagia. Emm…yaa..insyaAllah. Aku lebih sudi menghantar doa untuk awak dari jauh…agar awak sejahtera..dan bahagia…Tetapi aku percaya suatu hari Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang yang sentiasa mendengar bisikan dan rintih kasihku, yang juga Tuhan kamu, Tuhan yang maha pemurah akan memberi keajaibanNya kepadaku, mungkin akan ada sebuah pertemuan syahdu yang terindah dalam mimpi ini…samada dalam lena atau jaga….Untuk itu tetap ku menanti anugerah Allah itu selagi hayat kasih masih ada….eemmm yaaa..insyaAllah. kasih usah bersedih lagi ya…senyumlah…sapulah airmata yang mengalir di pipi…Sungguh kesedihan jua adalah rahmat yang terindah….amin

  123. cinta xmnarik klw aty xtertarik ,
    .cinta xsyahdu klw aty xrindu ,
    cinta xterbayang klw aty xsyg ,
    .cinta xdew class klw aty xikhlas !!!

  124. huhuhu ayat ni semacam je nak bagi

  125. sye ade cinta ka kwn sye 2 tpi die xthu pun sye cinta kan die…..sampi sekrng sye masih cinta kan die…tlg sye…..

  126. saat aq butuh kan qmu…
    saat itu jgak qmu prg tinggal kn aq…!!
    knpa cmua in hrus terjadi………??

  127. akanku abadikan kenangan kita berdua buat selamanya……..
    walaupun hatiku engkau sakiti…
    diriku engkau tinggalkan……
    cinta dan sayangku tetap tak akan berubah…………
    hanya cintamu yg bertakhta di hatiku……
    x mungkin akan ada gantinya…………
    i will always love u………
    my dear…my first love………………………………………………………………………………………

  128. sungguh pedihnya kurasakan…
    di saat aku kehilangan dirimu……
    hanya doa menjadi teman setiaku di saat engkau pergi jauh dari sisiku……….
    aku mengerti….
    mungkin ini semua adalah satu dugaan daripadaNya……….
    aku relakan kau pergi andai bahagiamu ada bersama insan itu……
    aku redha dengan semua ini……
    mudah-mudahan akan ada sinar bahagia dalam hidupku…
    dengan melihat insan yg aku cintai bahagia & gembira selalu…….
    aku berserah segala-galanya pada Yang Maha Esa……………………………………

  129. Jangan Mengecewakan Hati Sesorang Itu Jika Kamu Tahu Betape Cintanya Dia Terhadap Dirimu>>>

  130. Sayangku,
    kenalilah musim hujan yang basah
    dan kemarau yang meranggaskan daun-daun kering
    di sepanjang hari dalam dua belas purnama
    karena cintaku bersemi di dua musim

    kenalilah gelisah angin di antara buluh-buluh bambu
    yang meliuk ke kanan dan meliuk ke kiri
    yang menggemerisik di antara sunyi
    karena ada bisikan tentang gelisahku

    ketika senja turun di bukit-bukit tak berpenghuni
    ada rona yang dilukiskan pada latar langitnya
    merah membara dan kadang-kadang lembayung
    kenalilah warnanya yang disapukan dari rinduku

    sayangku,
    malam-malamku adalah catatan tentang cinta
    dinginnya menghangatkan dan memberi aroma rasa
    aku jejaki purnama yang tenggelam di antara awan
    dan aku ingin terbenam bersama cinta yang kau bawa

  131. ,kopi yg pekat xsmstinye pahit, kopi bergula xsmstinye manis,apbile kopi n caramei bersatu….terlahirlah satu y di namekn ‘manis’…..manisnya keindahan ,manisnye kenangan….tapi tiade apa yg lebih manis dari manisnye yg mmbwa kepada ‘MANIS’….cinta jugak ade hapy n ade sedih…kite bleh mengatur cinta…..tapi jodoh smua ade di tangan tuhan…cinta jgak meguji kite smua…apapun keputusan kite rado saje lah…smua itu allah aturkn….umpama biar susah dahulu,senang kemudian hary,,,,,

  132. jika aku tidak diperlukan
    izinkan aku mengundur diri
    jika engkau tercari-cari
    disini aku sedang menanti

  133. ……..
    NO COMENT

  134. 100 kali kau benci padaku , 1000 kali ku suka padamu , 100 kali kau marah padaku , 1000 kali ku sabar sikapmu , 100 kali kau sayang padaku , 1000 kali ku cinta padamu , akan ku pertahankan cinta ini untukmu selamanya biar pun beribu datang mengoda tak kan ku hiraukan…

  135. hatiku tak pernah kesal pilih dirimu.. cintaku tak pernah goyang kerana cintamu.. langkah ku tak pernah laju kerana salahmu.. tapi ku ingin kau tahu hatiku makin kuat mencintaimu..

  136. mantap juak owh kata2X kat Sini. . . . . .sumernya mcm bunyi org2x kecewa n bAhAGia. . . .cinta. . .cinta. . . .menyesal kah kamu mengenal C.I.N.T.A???

  137. kenapa perlu KITA BEgIne. . .
    setelah kau berjaya dalam hIDUP mu ko lupakan aq. . .
    Jika kau bAHgIA dgn dya please jangan lupakan aq. . .mestipun kita bukan lg sepasang kekasiH. .Aq akan belajar lupakan ko. . .biar pun sukar namun aq akn usahakan tUK lupa ngan msa lalu kita. . . 1 yang perlu kau tahu,dari dlu smpai skrg aq masiH sygkn ko!meskipun ku tau dirimu bukan milikKU lg. . .cinta ini xkn penah mati uNTukmu. . . . .

    Jika 1masa aku tak da lg dlm pandangan mu. . .
    jangan cri aq. . .krn aq akan perGi mencari ketenangan. . . .
    mang bukan j0d0h kita. . .aq akn belajar menerima hakikat ITU. . . . . . .=)
    krna insan ketiGA kita BegINI. . . . . .

  138. Setiap cinta ada cerita…… :)

  139. salah kah aku mencintaimu
    salah kah aku merinduimu
    salah kah aku menyebut namamu
    salah kah aku menyayikan lagu rindu
    salah kah aku melihat gambar mu
    salah kah aku senyum padamu

    kenapa hukuman ini yang kau berikan padaku..kau tidak membenar kan aku mencintaimu kau tidak membenarkan aku merinduimu kenapa?adakah ia sanggat menyakitkan kamu atau apa..
    aku mencintaimu aku saggat merindui mu biarpun hati ku sedang terluka…biarlah ia terus berdarah tapi aku tidak akan sesekali melupakan mu bergitu saja..kerana kau cinta pertama dan terakhirku…

  140. menulis diari pada suatu pagi
    terasa sunyi tiada kekasih hati
    inginya rasa di temani hati
    di tiap2 hari di waktu pagi
    jika dapat di cari lagi
    gembira rasa hati di terima kembali..

    shadu nya sang irama kekasih
    bunyi gelak ketawa terasa meriahnya
    bukan mudah di bilang pada kata
    mulut menyebut hati yang terasa

    gelak ketawa menjadi penambah seri
    mencari ruang di segenap hari
    bukan nya datang hendak mencuri
    tapi datang dgan niat di hati..

  141. setiap kali sye bersendirian..
    wajah awk sering terbayang2..
    senyuman awk yg manje..
    lirikan mata awk yg kuyu..,
    bibir awk yg selalu trsenyum…
    selalu mmbuatkn sye trsenyum sendirian…<3

  142. seharusnye kite menangis saat pertemuan bkn saat perpisahan..tanpa pertemuan tiade perpisahan….cinta itu menyakitkn…tp cinta itu jgak kite tercari2…cinta adelah hati ke hati bkn skadar bicare…di dunia nyate ini…terdpat sebuah cinta…itu cinta terhadap allah…

  143. 8 huruf
    3 kata
    1 makna

    ia adelah I LOVE YOU..

  144. CINTA…CINTA…APE ITU CINTA…BILE SESEORG YG DICINTAI DAN MENCINTAI IA AKAN TAHU APE ERTI CINTA….CINTA ITU CINTA YG LUAR BIASE…BLEH MERUBAH SGALA2NYE…ATY SEKERAS BATU PD SELEMBUT AIR…JGN MENCINTA SEPERTI BUNGA KRN BUNGA KN LAYU..MENCINTA SEPERTI AIR SUNGAI YG SENTIASE MENGALIR…

  145. SLAMAT BERKENALAN PD AYAT JIWANG NOVELA

  146. trbaek rr ayt cinta kt ataz sana tue trmasuk yg brada di ataz sye dn sterusnya,,

  147. Awinsastrawan

    ,Bkanlah cnta yg bta,,tpi ktalh yg mbutakam cnta,hngga kta tak dpt mlihat n mnilai mn yg bk n mn yg trbaik..cnta sjti bknlh dtng ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  148. Awinsastrawan

    1ugkpan rgkaq q cnt pdmu,<3,biar dbwa hmbsan agin mlm jg jd sksi seisi alam gar engkow tw ktguhan cntQ yg abadi.<3<3<3..

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s